Particuliere tarieven
- Voor dagklussen of klussen waarbij we als gevolg van complexiteit het aantal uren vooraf niet kunnen inschatten rekenen wij per 1 februari 2024 een uurtarief € 49,50 exclusief BTW (€59,90 incl. btw). Wij geven vooraf aan hoelang het ongeveer gaat duren maar dit blijft een schatting.
- Het uurtarief geldt zowel voor voorbereidend werk zoals materiaal halen of op maat maken als voor de arbeid op locatie. Wij hanteren een starttarief van twee uur per klus, tenzij anders overeengekomen.
- Reiskosten bedragen € 20,00 exclusief BTW (€ 24,20 incl. btw) per dag.
- Over de door ons ingekochte materialen rekenen wij een opslag van 21% op de inkoopprijs.
- Eventuele parkeerkosten worden tegen kostprijs in rekening gebracht.
- Avond en zaterdagtarief 200%, nacht-, zon- en feestdagen 200%
- Spoedtarief 200% indien beschikbaar (bij uitvoering op de dag van aanvraag).
- Voor grotere klussen werken wij ook op basis van een offerte en een vaste aanneemsom.
Garantie
Als u zelf de materialen inkoopt vervalt mogelijk de garantie op de door ons uitgevoerde werkzaamheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gebruik van verf van mindere kwaliteit , sanitair van mindere kwaliteit of tuinhout van mindere kwaliteit.
Overige Voorwaarden
Annuleren van de opdracht
Het annuleren van een opdracht kan tot 2 werkdagen van te voren. Wanneer dit korter van te voren gebeurt zijn wij genoodzaakt het minimum van 2 uur in rekening te brengen. Deze uren kunnen namelijk niet direct met ander werk gevuld worden op deze korte termijn.
Kosten voor offertes
Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen voor het maken van offertes. Deze kosten bedragen tussen de € 50,00 en € 100,00 euro. Wij zullen u hierover vooraf informeren. De kosten voor de offerte zullen worden verrekend met de factuur voor de uitvoering van de werkzaamheden indien u voor ons kiest.
Afspraken m.b.t. facturatie
Wij rekenen voor elke afspraak met een minimum van 2 uur plus voorrijkosten.
Vanaf 2 uur worden werkzaamheden per half uur in rekening gebracht.
Het halen van materialen en uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden hoort ook tot werktijd.
Parkeerkosten worden tegen kostprijs doorbelast.
Over alle materialen die wij inkopen berekenen wij een opslag van 15%.
Bij acceptatie van een offerte betaalt u 50% van de aanneemsom minimaal 2 dagen voorafgaand start werkzaamheden.